Currawinyaxx

2018-03-11
00:06:22

Din tid kommer, din tid kommer...

Res dig efter varje smäll, du har en ängel på din axel! Din tid kommer, din tid kommer... 


Det känns som den "tiden" är här nu! för igår när vi lasttränade efter flera månader sen sist så var hon så COOL trots att hon halka en del och var hela tiden lugn och lyssnade på mig. Hon ryckte inte bakåt eller så som hon tidigare gjort utan hon var bara COOL jag behövde bara ta lite i grimskaftet så gick hon in eller ut.


Idag när det var dax att åka så var jag ärligt talat lite nervös, jag kommer nog alltid vara lite spänd den dagen vi ska åka någonstanns.. men Currawinya va så lugn och verkade inte alls bli påverkad av mig. Så BRA!


Men det bästa av allt, det jag blir så glad för det är att  Currawinya åt i transporten när vi åkte till Sussi-träningen på fina Lennartsnäs 👍🏻👏🏻 Det är för mig ett kvitto på att all träning vi gjort verkligen hjälper och fungerar för oss.


Tack John Ricketts!! ❤️ plus alla ni andra som stöttat mig i min träning med Currawinya.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: