Currawinyaxx

2018-07-09
06:55:19

Blå lagunen ✨

(null)

(null)

(null)

(null)

Bilderna talar nog för sig själva ❤️ efter vi galopperat runt hela lagunen i sanden och klättrat  i sandbackarna så fick jag ner Currawinya i vattnet tillslut 👌🏻 hon var lite misstänksam först men sen var det nog ganska skönt att stå där med hovarna i vattnet.

Sen när vi var påväg tillbaka till transporterna så såg vi en perfekt hoppstock som jag och Currawiya självklart hoppade. Film finns på vår instagram 😌

Jag lastade själv både dit och hem oxå. Så himla glad för att det fungerade. Förberedde Currawinya dagen innan med att lasta men inte åka. Så det är så jag ska göra alltså. Så får nog ta en tur med henne i veckan bara för att ✨
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: