Currawinyaxx

2017-06-17
18:07:19

Pay and Jump 17/6

Vår första pay and jump har vi varit på idag

Vi hoppade först 80 cm, det vart stopp igen på två "titt hinder" men sen gick det bra. Kanske lite lågt tempo, så det ska vi träna på.

Sen hoppade vi 90 cm. Nu i efterhand skulle jag valt att bara hoppa 80 istället för det blev för svårt tyckte Currawinya o hon visade det tydligt.
Där behövde hon ännu mer fart för att kunna hoppa.

Så vi har haft kul men jag är inte alls nöjd. Har iaf lärt mig vart vår nivå är för tillfället. Fick beröm för min ridning mellan hindren. Det var kul att höra för det är inte så lätt att hoppa just nu.

Men det kan bara bli bättre inte sämre!
Imorrn ska vi ha en heldag med John Ricketts, det ser jag fram emot 😊

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: