Currawinyaxx

2017-04-01
23:57:26

Att inte ge upp

Även om det ibland är så himla tufft, även om jag ibland känner att allting är jobbigt pga av allt jag & Currawinya är med om kan jag inte sluta kämpa för oss.


Att vi bytte stall kändes både bra och jobbigt. Jobbigt för att jag känner att jag sviker någon. Men bra för att jag tror att jag och Currawinya kommer utvecklas.

Även fast det hänt massor av olyckor osv så kan jag inte ge upp för den här hästen betyder så himla mycket för mig. Hon är min dröm som blev sann.

Så jag har bokat in John Ricketts 1a maj och tills dess får hon läka osv.

Sen vill jag köpa en hästtransport, men jag har inte kommit på hur jag ska göra än, vart jag ska köpa, vilket märke osv. Bilen jag har just nu får max dra ett släp med totalvikt på 1300 kg, det är lite krångligt så alla tips är välkomna.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: