Currawinyaxx

2016-09-17
00:04:43

16/9-16 Hoppning med Åsa & Alexandra

Idag hade vi hoppträning med Åsa och Alexandra var med på sin häst Ego.

Vi började med att trava över bommar och då fick Currawinya verkligen länga sig, bra träning för henne. Det var jobbigt.

Sen utökade vi till ett hinder, sen till studs, sen tre hinder och avslutade med en kombination.

Det var första gången jag & Currawinya gjorde detta så det var ganska svårt. Därför kändes den här träningen nyttigt för oss. Jag höll på att ramla av en gång men lyckades hålla mig kvar. Tur att man iaf har bra balans.

Jag red därifrån o var absolut inte missnöjd med träningen men jag vill vara bättre. Jag känner mig inte riktigt där i ridningen jag vill vara. Jag behöver mer träning, så att jag blir en bättre ryttare.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: