Currawinyaxx

2016-06-26
22:29:36

V25

Torsdag: skrittade och travade vi eftersom dem hoppade igår.

Fredag: Midsommar och Currawinya fick 1 dag ledigt.

Lördag: Vi gjorde en Sussi övning på ridbanan med rakriktning och övergångar mellan två bommar. Hon hade svårare att fatta vänster galopp. Så fler vänster än höger fattningar.

 Söndag: red vi ut på grusvägarna, perfekt efter det regnat. 
Vi travade en del och gjorde galoppfattningar o hon fattade vänster galopp av sig själv fast jag menade höger och sen fattade hon vänster galopp när jag gjorde vänster fattning efter det gjorde hon höger ibland fast jag gjorde vänster galoppfattning. Jag tror att när hon är trött blir vänster galopp är svårare än höger galopp. Sen skritta vi genom skogen hem, mysigt!! Det var rätt mkt mygg ändå fast det regnat. Jobbigt för Currawinya.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: