Currawinyaxx

2016-06-22
22:58:00

Saga & Currawinya 20-22/6

Måndag:
Saga red programridning, testade att rida igenom ett 1* program gick hur bra som helst! Hon är verkligen rolig att rida, lär sig så snabbt! Jag blir överlycklig och stolt!! 😍
Hon stegrade en gång (hon missförstod i en 5-metersvolt i skritt) men i övrigt var hon snäll och glad, galopperade ut i hagen i vänster varv! 💖 
 
Tisdag:
Det gick ganska bra idag, de fortsatte jobba med lösgörande på ridbanan. Eftersom de ska hoppa imorrn igen tog dem nog ett kortare pass än igår.
Jag har stort förtoende för Saga och vet att hon gör rätt med Currawinya. Det känns skönt att komma till stallet och bara mysa med sin häst utan att känna stress för att hinna med bussen. Jag tog in henne i en timme ungefär och bara pysslade om henne ikväll.
 
Onsdag:
Här kan ni se filmer från när Saga hopptränade hemma hos dem på deras bana. Kanske inte bästa tekniken just nu, men Saga säger att Currawinya är så rolig att rida. Jag är så stolt över Currawinya och så glad och tacksam för att Saga vill träna henne och att det går så himla bra. 
 
 
 
 💖 
 
Ulrika har filmat, tack!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: