Currawinyaxx

2016-12-18
18:48:18

Halt fortfarande eller igen?!

Currawinya har vilat sen hon trampa sig på kronranden och hon haltade även fram när vi kollade henne sist. Så nu får hon också en vinter vila och så sätter jag igång henne efter jul och nyår. Håller tummarna för att hon inte haltar mer då så vi kan börja rida igen. Isåfall blir det "road work". :-)
 
Jag är arbetslös mellan 1 januari - 8 januari, sen den 9e januari börjar jag på mitt nya jobb, på en annan förskola. Det känns bra med tanke på vad jag varit med om där jag jobbar nu, men det är jätte jobbigt att sluta jobba med mina kollegor jag har, för dem är bäst. Kommer sakna dem! 😰 De säger at vi inte ska tappa kontakten så jag hoppas verkligen inte det.
 
Skulle julpyntat Currawinyas box idag för det är ju 4e advent så ville göra lite fint, men hade köpt för lite glitter så får göra det imorgon istället, kan lägga upp en bild sen och visa hur det blev. Det blir rött glitter iaf 😍👍🏻
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: