Currawinyaxx

2018-11-23
00:18:54

Hur man får det att fungera fast man är student...

Först och främst om man är en relation så ska den andra personen vilja dela sin ekonomi så man klarar allt tillsammans. Så gör jag och Robby, helt underbart att han vill det. Bästa älsklingen ❤️

Sen om man har föräldrar så har man kanske tur att de stöttar. Min mamma brukar stötta genom att betala en del av bensinpengarna. Min pappa brukar stötta med att betala träningarna så att jag och Currawinya kan träna 2 dagar i veckan, 1 hoppträning och 1 dressyrträning. ❤️ helt otroligt vad snällt det är. Jag är så tacksam!

Om man har hästen inackorderad så har man kanske tur att de kan hjälpa till med mockning, fodra, insläpp, utsläpp och annat om man behöver vara hemma och plugga. Bästa Ulrika, Saga & Gabriel fixar åt mig när jag måste plugga. Är så tacksam för att dem är en del av mitt team runt Currawinya.

Tack för att ni finns❤️
Tack för att ni stöttar mig ❤️

Tack även till: 
Sussi & Hanna & Hanna tränare. ❤️❤️❤️
Robert Nilsson hovslagare. ❤️
Karolina Fehn kiropraktor. ❤️ 
Matilda ❤️
Lina ❤️
Faster Annelie, uppfödare ❤️
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: