Currawinyaxx

2017-11-26
23:31:00

ARN:s beslut efter skoningen i januari 2017

Efter skoningen nu i november tyckte Robban att Currawinyas sulor har återhämtat sig.
 
Vi är igång med road-work i alla gångarter och idag red vi ut med Saga och Crescendo hahaha så pigga hästar som var tokiga och gjorde bockserier när vi galopperade. Jag och Saga skrattade så mycket! För mig var det här bästa ridturen på länge.
 
Uppdatering ang ARN:
 
Jag har inte hört något från den hovslagaren så jag fick meddela att hon inte svarat den 18 november. 
De har sedan skickat det här till henne nu:
 
 
Jag är så glad att jag fått rätt från ARN!
Den här hovslagaren har inte svarat ARN nångång. Jag kan inte förstå hur man kan ignorera det här.
Så nu väntar jag igen...
 
Jag ska kolla upp mina möjligheter att ta upp detta i domstol. Såg genom min hemförsäkring att jag har rättshjälp. Det är fruktansvärt att inte ta ansvar om man gjort fel. Allt det här hade varit så mycket lättare och enklare om den här hovslagaren hade sammarbetat istället för att motarbeta mig. Jag har ju inte fått svar på några av mina frågor till henne. Men hur kan man inte ta ansvar, det är så dåligt.
 
Jag kommer ta det här så långt jag kan, för att man som hovslagare har ett ansvar oavsett för man arbetar ju med ett djur, det är samma när man jobbar med människor, ex barn, man tar sitt ansvar och man gör alltid sitt bästa. Klarar man inte av det så får man arbeta med nått annat.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: