Currawinyaxx

2017-07-12
07:39:10

Semester

I måndags började min semester och Currawinya har ofrivillig vila pga av ett sår på knät sen förra fredagen. Nu börjar svullnaden gå ner som tur är! Det är därför det är så tyst här. Jag glömmer bort att skriva när det händer grejer. Förutom såret på knät så har vi tagit på sulor fram för hon har blivit trippig och typ sulöm när vi ridit.


Jag har också börjat göra anmälan mot hovslagarem till ARN, jag hoppas att de gör en prövning. En häst ska inte få såhär ont efter verkning och skoning och en seriös hovslagare tar ansvar om den gör fel.
Hon fortsätter vara otrevlig också och skriver väldigt konstiga svar..:

Så semestern har inte direkt börjat som man önskat. Jag vill ju vara i full gång med Currawinya, träna terräng och åka på pay and cross, ta fälttävlanskortet, ev tävla en H90 i september om vi är redo. ✨

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: