Currawinyaxx

2017-04-27
22:17:42

SFK fälttävlan

Jag har ju gått med i Stockholms fältrittsklubb och ikväll hade vi ett medlemsmöte för de som är intresserade/tränar/tävlar fälttävlan.


Det var väldigt inspirerande och det vore så kul om den här klubben kommer igång och om vi gör saker tillsammans.
Vi pratade ex om att rida ut tillsammans på ex gärdet, djurgården osv fatta vad kul och häftigt att rida mitt i stockholm! 👍🏻💫

Ulf Johansson som är terrängtränare var oxå där och pratade. Han gick igenom sitt träningsläger han kommer ha i sommar med fokus på ryttarens balans och man tränar sig själv på slagskeppet och rider flera pass om dagen, man kommer bli filmad och sen analyserar man alla ekipage tillsammans osv, jag skulle så gärna vilja vara med på det nångång med Currawinya.

Sen pratade de om lag SM och om att ha en klubbtävling på 80 cm nivå för nybörjare, unghästar eller gröna hästar.

Det här var en jätterolig träff och jag är gärna med fler gånger, ser fram emot nästa gång!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: