Currawinyaxx

2016-01-26
16:53:00

Sorgens dag!!!!!

Mitt hjärta har krossats i 100000 bitar... 💔 Esperance min fasters fullblod, helsyster med Currawinya är död 😭 

Sorgens dag!!! 👎

Jag kommer aldrig glömma henne, hon är väldigt speciell. Vi har många fina minnen...Varje dag när jag var där så blåste hon på mig med mulen bara som hon gjorde 💖 kärlek vid första ögonkastet!

💜 Vila i frid finaste hästen 🐴🐎🏇 💜

 


Jag och Powe, Min Faster och Esperance

 

 Påväg till snabbjobb

 

Snabbjobb

 

Snabbjobb

 

Esperance, vila i frid 💖

 

 

Esperance var en av min fasters egna uppfödning av Engelskt fullblod. Jag har träffat deras mormor, så de här hästarna har funnits i mitt liv sen jag var nyfödd.. Det gör fruktansvärt ont när en familjemedlem försvinner.

 

Nu är bara Currawinya kvar i släkten..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: