Currawinyaxx

2017-01-30
00:25:00

Vecka 4

Vi har den här veckan börjat skritta uppsuttet och Currawinya är så pigg. Jag har oxå varit o hjälpt till hos Ulrika & Saga, fick rida på Aldrie  Så himla fina gångarter.
 
Efter vi satt igång Currawinya vill jag utvecklas i ridningen, vill träna o tävla, har ju tagit grönt kort så vill komma igång. Ibland känns det bara som att jag inte har de förutsättningar som behövs. ex när vi flyttade hit till ekerö så trodde jag att det skulle finnas ridhus i närheten där man kunde köpa ridhuskort men det får man inte på de närmsta, det är bara till för deras ekipage på gården. Det finns fler ridhus längre bort men det är för långt att rida dit, det tar 1 timme från oss. Så jag skulle verkligen behöva en transport, då skulle allting bli enklare. Eller så får man flytta igen till ett stall som har bättre träningsmöjligheter. Eller så köper man en gård och bor där o har allt hemma. Det vore ju drömmen.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: