Currawinyaxx

2017-04-07
23:20:39

Terror Sverige Stockholm city

Jag var på jobbet när jag fick veta vad som hänt, en vikarie berättade. Jag hade fullt upp, höll på att hjälpa en praoelev och hade ett barn i famnen. Så jag kunde inte riktigt ta in vad som hänt. Men efter jobbet kunde jag börja kolla på nyheterna. Såg på facebook att Ulrika skrivit om att Saga var i stan när detta hände. Fyfan!!

Eftersom jag var påväg till stallet så erbjöd jag mig att hämta henne någonstanns men hon hade fått hjälp av en granne. Var hemma hos dem en stund sen och pratade lite. Mysigt trots allt som hänt.

Det här är ett våld mot SVERIGE mot vårt samhälle, mot vårt sätt att leva.


Man känner sig förminskad, vad kan jag göra? Känns som ingenting skulle hjälpa.

Men våra liv måste fortsätta som vanligt! Terrorism får inte påverka våra liv eller vårt land negativt.

Politiker måste ta sitt ansvar och säkra tryggheten för oss som bor här!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: