Currawinyaxx

2016-12-14
23:21:38

En vecka...

Imorrn har Currawinya o jag haft 1 veckas vila. Hon var inte halt när jag o Pappa kollade sist så vi gjorde lite ledövningar på ridbanan och hon följde mig jättebra, tyvärr glömde jag be pappa filma med min mobil. Det är en jättehärlig känsla när de följer en och gör lika ex stannar när man stannar, vänder när man vänder osv 😍👍🏻


Idag hade hon lyckats trampa sig precis ovanför hoven i kronranden så det blir vila tills det läkt..

Jag har varit hos läkarn och fått receptbelagt medel mot akne. Jag har aldrig haft problem med min hy i tonåren men nu har jag lindrigt akne... så jag startade behandlingen ikväll, hoppas det hjälper annars kommer de sätta in en antibiotikabehandling och ännu stakare medel.

Det är iaf tur att man kan vara sig själv i stallet, hästarna bryr sig ju verkligen inte om hur man ser ut 👍🏻

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: