Currawinyaxx

2016-05-30
23:49:00

Saga & Currawinya 30/5-16

Hon var jättefin idag! Inget bråk alls! Saga gjorde till och med ett enkelt byte. Alltså skitfin verkligen, som en helt annan häst 😃

Jag känner mig lättad att det börjar vända! Först när Ulrika tömkörde i fredags och nu när Saga ridit och självklart när jag rider själv så känner jag att det bara blir bättre.
 
Jag frågade Saga vad hon tyckte jag skulle göra imorgon, hon tipsar om att: Rid ett dressyrpass på banan, fortsätt på min ridning liksom. Jag fokuserar på att hon ska va rak och jag gör mycket övergångar. Då ska hon ha samma form, en övergång kan va att byta varv också, inte bara mellan gångarterna. Sen på onsdag kan hon ta det lugnare. Jag tycker det låter som en jättebra plan.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: