Currawinyaxx

2016-01-17
18:43:00

Magisk ridtur 17/1-16 & tack för hjälpen

Magisk ridtur idag där snön och solen bildade ett guld rosa blått glittrande sken vid åkrarna ❄️☀️😍
Ulrika red på Currawinya, jag red på Bonnie Bee och Lina red på Denize.
Så himla kul att se när en duktig ryttare rider på Currawinya och att det ser bra ut. Fick en mjuk och avslappand häst att rida hem på. Jätte mysig ridtur och Bonnie Bee är härlig, verkligen snällt att jag får rida henne. Lina rider Denize jättebra. Kul att vi alla tre red ut tillsammans.
 
Sen intag i stallet och man får leta länge efter en lika omtänksam stallägare som Jane. Här kan vi snacka om teamwork, hon ställer upp och hjälper till utan att man ens frågat för att hon vill att man ska hinna med bussen hem. Jag är verkligen glad att Jag & Currawinya hittade hit.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: